Meksika'da “The Quality of Esthetics” (Estetik Kalitesi) Konferansı

16 ve 17 Ağustos 2019'da, Mexico City'deki Dünya Ticaret Merkezi (WTC), diş estetiği ve ağız sağlığı konusunda çok özel bir etkinliğe ev sahipliği yaptı: Ivoclar Vivadent, dünyanın en büyük dental endüstri  toplantılarından biri olan "Estetik Kalitesi" konferansını düzenledi. Etkinliğe 6300'den fazla diş hekimi ve akademisyenin yanı sıra çeşitli kurumların temsilcileri de katıldı.

Ivoclar Vivadent Mexico & CAC Genel Müdürü David Hidalgo; "Amacımız, diş hekimliği kalitesini sürekli olarak iyileştirmektir. Ayrıca, diş hekimliği profilaksisinin önemi konusunda kamuoyunda farkındalığı arttırmak ve halkımızın kafasında koruma (önlem alma) kültürünü teşvik etmek istiyoruz. " Bu, Meksika'da sadece çürük endeksinin % 90'ın üzerinde olması ve haliyle çok yüksek bir oran için iddialı bir amaç. Ivoclar Vivadent, Latin Amerika'da dental standartların iyileştirilmesi ve 1993'ten beri "Estetik Kalitesi" başlıklı konferanslar düzenleyerek diş sağlığı konusunda farkındalık yaratmada aktif bir rol oynamıştır. Bu yılki toplantıda, en son dijital teknolojiyi geleneksel oklüzal şemalarla birleştiren dijital ve analog gülüş tasarım iş akışı ve diş hekimliği uygulamaları ve laboratuvar için yenilikçi malzemeler içeren yeni CAD / CAM çözümleri üzerinde duruldu.  i-Kids Çocuk Forumu, diş çürüğünün önlenmesi ve erken tespitin önemini vurgulamıştır.

Rekor katılım

Bu konuların önemi konferansa gösterilen muazzam ilgiye yansıdı: 6300'den fazla ziyaretçi - aralarında UNAM (Meksika Özerk Üniversitesi) ve IPN (Ulusal Politeknik Enstitüsü) olarak bilinen ünlü üniversiteler, diş hekimleri, öğrenciler ve akademisyenler, gazeteciler ve sağlık bakanlığı, Meksika'daki Çocuk Hastanesinin Beslenme Bölümü ve Ordu gibi çeşitli kurumların temsilcileri - bu prestijli etkinliğe katıldı. 14 farklı ülkeden 64 tanınmış konuşmacı, sunumları ile bilgi ve uzmanlıklarını ve canlı demonstrasyon ile de teknik bilgi ve yöntemlerini paylaştı.

Sosyal sorumluluk

Ivoclar Vivadent, sosyal sorumluluğunun bilincinde olan ve dünya çapında hayırsever projelere kendini adamış bir şirkettir. Diş hekimliği eğitim kurumlarına bağışlar sağlamanın yanı sıra, şirket aynı zamanda büyük Meksika üniversitelerinden gelen öğrencilerin "Estetik Kalitesi" toplantısına giriş biletleri için sponsor oldu. Bu yıl, şirket Meksika ve Orta Amerika'nın farklı bölgelerinden 1000'den fazla öğrenciye ücretsiz erişim sundu.

Hastalar için

David Hidalgo; “Bu yılki etkinlikte, diş hekimliğinin gelişimini ve daha da gelişmesini teşvik etmek için klinik ve laboratuvar alanlarından diş hekimliği uzmanlarını, bilimsel topluluktan ve diğer kurumlardan temsilcileri davet etme ayrıcalığına sahip olduk. Birlikte güçlüyüz - hastalarımızın sağlığı ve iyiliği için."

magnifying glassmagnifying glassmagnifying glassmagnifying glass